اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت

اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت /

تگها : رتبه , سهمیه , ثبت نام , کنکور , ارشد , دانشجو , برتر , نکته , درس خواندن , ارشد وزارت بهداشت , کارشناسی ارشد هماتولوژی , قبولی های ارشد , اعلام نتایج ,

- اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت

اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت

با اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ داوطلبان می توانند از محل قبلی خود مطلع شده تا بتوانند در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده اقدام نمایند. به همین منظور جواب ارشد پزشکی بر روی سایت sanjeshp.ir قابل مشاهده بوده و متقاضیان می توانند برای دریافت نتایج نهایی خود به این سامانه مراجعه کنند. نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت 1403 در تاریخ 5 شهریور ماه منتشر شد.

برای دیدن نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت 1403 کلیک کنید

 

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت در 10 و 11 خرداد ماه بود و نتایج نهایی آن در 5 شهریور ماه و از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی sanjeshp.ir منتشر می شود، توصیه می شود در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی کارشناسی ارشد دکتر نامجو عضو شده و از تمامی اخبار و اطلاعیه های ارشد وزارت بهداشت در اسرع وقت مطلع شوید.

 

 

مراحل اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • مراجعه به سایت sanjeshp.ir
  • انتخاب بخش کارشناسی ارشد
  • کلیک بر روی لینک اعلام نتایج نهایی
  • وارد کردن کد رهگیری و دریافت کارنامه

متقاضیان پس از اطلاع از نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد وزارت بهداشت می توانند به دانشگاه محل پذیرش خود رفته و اقدامات لازم را انجام دهند.

 

پذیرفته شدگان دوره روزانه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در صورت عدم ثبت نام یا انصراف از دانشگاه، جزو مشمولین محرومیت از ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قرار گرفته و حق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 1403 را نخواهند داشت

 

داوطلبان می بایست در زمان مراجعه به دانشگاه محل قبولی مدارک لازم برای ثبت نام را که در سایت مرکز سنجش پزشکی اعلام می شود به همراه داشته باشند.

 

بر اساس آیین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل ممنوع بوده و با توجه به این که داوطلب محل پذیرش خود را با آگاهی کامل تعیین نموده هیچ گونه تغییری در محل پذیرش انجام نخواهد شد.

 

جهت مشاوره در زمینه ارشد و همچنین دکتری همین حالا رزرو کنید